與王子對話

中午時,悲劇王子send msg 給我....

悲劇王子:
看來你所面對的事實也蠻殘酷...

燎原火:
唔知幾時先至唔會被此事影響

悲劇王子:
當你有女友個時就會忘記舊事...

燎原火:
我知...

悲劇王子:
我覺得我地圍內的人真係幾可憐...
我和她相處了兩年半, 我的傷害也不下於你...

燎原火:
所以我可以估計到你地有幾痛苦

悲劇王子:
阿正個六年先至甘...
如果有孟婆湯, 真係想飲返碗...

燎原火:
咁樣下次還是會再痛的

悲劇王子:
起碼現在不會痛嘛...
現在的日子真難過...

燎原火:
咁樣d孟婆湯真係要量產,放在超市賣

悲劇王子:
我地會係佢既大客...
日日飲兩碗...

燎原火:
有看過無痛失戀嗎?
占基利演的
忘記了,還是會發生,而且你會不捨得的

悲劇王子:
無睇過, 好睇嗎...

燎原火:
挺有意思的,用心看

悲劇王子:
咁要買來看看...
當係心靈慰藉...




希望,明天會更好。




本日金句:當悲傷是我身體的一部份時,難道我還會一整天在流淚嗎?

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚