清明

不用去掃墓,真好。

能睡到中午,真爽。

很久沒吃粥,到深水(土步)吃了蛋艇腸粉。

再到黃金睇LCD Mon,望梅止渴。

返到屋企,什麼也不幹,睇買左好耐但都未睇的The Two Towers,加長版,睇左成個下晝。

食少少野就去師傅度,師傅點了我在師太(師傅個師母)的壽誕表演,師傅親自叫,而且他是我最佩服最尊敬的老師,我怎能拒絕。
見到好耐冇上師傅度的阿勤,我問佢:婷婷仲有冇send sms 俾你?(冇~~)咁你有冇send俾佢?(冇~~)佢等緊你send架...(佢有男朋友架啦~~)有都可以換咯...
這樣的對答,相當無聊...冇辦法...

今日收到阿妹的電話,講佢同佢d舊情人d野,"哦哦","咁呀",我都唔知點應佢,有d野我俾過意見好多次,都仲係咁,真係冇佢修。真係江山易改......真係替身在外國隻馬騮擔心,是的,我同情牠!我一向對小動物,家畜家禽好有愛心的!

講開小動物,最近發覺原來龍哥isabella家中養的其實是一隻老虎,因為我從來未見過喜歡咬人的貓,牠卻比小犬更愛咬人。那貓仔真的是咬住我唔放,isabella常常叫我帶牠回家....雖然牠很可愛,但家中是沒有人照顧牠的....

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚