小薯級人馬

今日終於忍唔住同維維人聯手出口點化一下佛陀同事,因為佢實在太過好心地了,連唔需要答俾個客的問題都好熱心咁答埋。其實我覺得做多少少係好事,我地也實在應該做得supportive一些。我地養成熱心幫人的文化不但給客戶良好印象,其實自己都會開心一些。不過,如果你以為你答遲少少或者唔答果d其實唔係好關你事唔係我地責任的問題,就覺得自己欠左個客或以為係自己的錯,咁就真係大錯特錯。俾人食住對公司形象有壞影響,俾果d小薯級數的人食住就更不應該,我地係做生意,唔係做奴才。其實我想做那康宏明仔份工,應該好得閒,淨係望住個mail server睇下user收唔收到mail,其間因為悶得滯,一有些少覺得唔正常,就打電話去個vendor度叉能住佢地,其實我諗佢都知道個service run得好正常,不過佢寂寞,想搵我地個佛陀同事開解一下。諗諗下,都係唔好做果份工,我唔係咁想做小薯級人馬,望住server個screen就浪費左青春,同埋唔想背後俾d從來冇見過面的vendor咀咒。

下晝對面公司送來一大盆KFC雞中亦,數杯西米布丁,仲有飲品,嘩~~~如果唔係咳,我點會食一隻就罷休。

新同事個MSN add 左街外o既人,其實咁係唔可以的,今次俾個機會佢啦。見佢個list有個人叫最愛馬騮的乜乜乜(睇唔到),係佢女朋友卦...,所以呢....叫別人做馬騮怎會是人身攻擊?我個同事都不知俾人愛得幾幸福!人最重要懂得尊重別人尊重自己,架,都是自己丟的。

加記都幾好食,等胃口好d再食過。

夜晚睇套戲個中文名好白痴,不過冇所謂,後來發覺佢唔只喜劇咁簡單,仲同你討論下哲學宗教。很喜歡佢每介紹一樣野,都用一段好有趣的動畫表達,同埋,介紹時o既style,有d似整蠱專家中介紹慚愧波板糖,誠實豆沙包o既style,不過佢比整蠱專家詳細好多,有晒歷史背景,似曾曾咁。

今個月會有好多好睇o既戲,有蝙蝠俠,畢比特對盜墓者,其實仲有套A moment to remember,不過呢套片兩個麻甩(或更多)去睇會好冇癮,又唔想一個人睇,看來都係會買dvd,不過如果有人都想睇又搵唔到人可以搵我。

四爺話我留果兩句說話又會惹人誤會,我其實唔係好明,即使佢講左點解,不過通常人們都唔會明白點解會產生誤會架啦。不過算啦,我而家唔會理呢D野。

其實叫施明姐有乜唔好o者?又有個咁惡o既丈夫,又有小魚兒同花無缺....
咁不如叫羅蘭姐啦...即係龍婆喎,但係當你耳仔好番時,認受性又即刻冇晒...
點都好過叫"點止"丫....
都係叫施明姐啦,認受性100%,身分證都印住。

留言

  1. 你係估到,定係亞負話你知?

    回覆刪除
  2. 阿姐,你覺唔覺得你有少少低估我?
    或者....高估左自己......條題目?

    回覆刪除
  3. what movie have you seen? Wants to see something simple and funny in this complicated world...

    回覆刪除
  4. 我去左睇星際快閃黨。

    個世界其實好簡單,複雜的是人本身。

    最衰王晶減產,唔係好多戲睇。
    時下的人好似好有深度,唔睇果d戲架啦。

    回覆刪除
  5. oic, i also wishes to see this movie.......
    do u like to see stephen CHOW's film? i like to play his movie while working....
    Have you seen a movie called dogville?

    回覆刪除
  6. 我細個一放學就返屋企都係為左睇周星馳。

    人間狗鎮?我未睇過。

    回覆刪除
  7. which stephen CHOW's film is your favourite?

    回覆刪除
  8. haha, that's interesting,
    need to go now, talk to you later.
    btw, my name is ding dong (wrongly type as dingding), nice to meet u and your articles are interesting

    回覆刪除
  9. Nice to meet you, too. Thanks.

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男