Sudoku

這幾年,自覺愈來愈蠢(本身已經好蠢),集中力每況愈下,再咁落去,係唔會有將來。
經常見到d報紙雜誌刊登那個叫數獨的填數字遊戲,我對數目字一向排斥,當然唔會渣起枝筆玩,不過自從我部電話裝左個咁既game之後,我呢幾日就經常挑戰呢個推理遊戲,我一向都唔會玩手機既game,今次居然連續幾日搭車搭船都渣住玩,可想而知幾有趣。

個game相當有難度,可能因為我生得蠢卦...之前經常玩到一半就發覺填錯大半,現在已經可以不用任何提示就可以完成,時間就用得耐d,最快果次都要半個鐘左右...

玩左幾日,發覺自己諗野有幾個唔係幾好既地方:
- 唔夠細密
- 太過武斷
- 太慢,可能因為過慮

經過幾日既training,好似有改善,希望可以o向日常生活及工作上都可以用上新既思考能力。

有興趣可以去一個sudoku既website睇下

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚