傻佬搵我

承我那些朋友貴言,傻佬文真係會搵我!

我在銅鑼灣換身份證後,在閒逛。

佢打泥就話:
唉,我惹左好大的麻煩...(有幾大呀?)
唉...上左大陸一轉,就好麻煩...(咁即係點?)
即係俾好多女仔纏住...(哦,乜咁緊要呀?有幾多個呀今次?)
三個呀...(都唔係好多o者,你頂得住既...佢地點纏住你呀?)
係咁打電話俾我囉,sms囉,不停咁搵我囉...(哦,就係咁咋話?)
仲有捧住我塊面係咁咀囉...([忍住笑]...哦,咁點收科?)
唉...咪唔聽佢地電話囉,避開佢地囉...(哦~~~)
其實我都唔係咁靚仔o者...(下....都...都..ok啦....)
唉...都要搵你同我分擔下啦...([汗...分擔?!!]唔駛呀~~?)
要架....([忍笑同時唔知講乜好])
喂,你o向邊呀?(銅鑼灣)
哦,做緊乜呀?(食緊飯...)
下,咁咪阻住你?(...係...係...)
咁我夜d先搵你啦!(拜拜~~)

好彩我現在無論遇到乜野震撼既事都會保持鎮定,唔係o向銅鑼灣呢d咁多人既地方忍唔住大笑就真係失禮人失禮自己。

我剛發現我有一個miss call....可惜當時我正在沖涼...

好似話S60有d電話錄音既application,早知傻佬打泥時,就錄底d對話,唔駛將d記憶再組織!

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚