擴展

我覺得,我正在「服役」的這間公司最特別的地方是,每隔一年,就會做一d基建工作,即係就算唔係搬office,至少都會換下d core component...
我第一年做的時候,就係珠海office新setup,果次我冇乜點幫手,只不過當我上過去setup server。
之後就係香港搬office,果次就真係大單野(對我來說),那時咁大個仔,都係第一次做「遷都」計劃,果陣冇乜經驗,不過在有人帶領下,都叫幾順利...甚至我後來屋企自己搬屋,我都係根據搬office的經驗來做的。
香港搬完,又到珠海搬,其實這次搬已是珠海office成立以來第二次搬,是第三個據點,呢次就真係學足野勒,成個搬office既既參與性都相當高,最有價值莫過於見識過神州大地d裝修工程,好似我呢d未見過世面既香港人真係會嚇到發惡夢...
到之後唔駛搬勒,但係就搞個電話系統,唔講都唔知,日日用緊果個電話,係幾鬼複雜...乜野DDI,Hunting line,以前,識鬼咩,我呢d人,對講電話一d興趣都冇.....所以果次都幾頭痛....

到今次勒,唔係搬office,不過珠海會租多一個單位,咁老闆又叫我plan下,尤其是又要搞個電話系統,今單仲頭痛過上次....首先,時間相當緊迫,而且今次工程浩大得多.....我呢排狀態咁差...慘!

講番轉頭...如果o向出面d公司,我既post係咪要做埋呢類工作?我覺得我應該有個advance一d,講出泥會震懾d既title呢....

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男