Career Ladder

Career Ladder,即係你做緊既post,之後會升職升職直至邊個post...簡單d講,即係玩RPG個升級系統...

從來,我呢種對前路相當茫茫既迷失青年,對自己個post會升到乜野位置,都唔會點關心,你有所不知,我做呢d公司仔,俾你連升三級,升到上神?,咁又點?咪又係做果d野......俾個剎食d既title你,咪又係虛名一個,當然,你可以handle既野會愈來愈多,愈來愈advance,但係,香港office唔會請多個人幫我(香港好少人,冇理由要2個人serve唔夠20人),好多濕星既working level野,我責無旁貸,即係話,愈升上去,責任會愈來愈重,做既野愈來愈多,人工就算加左都唔會有命用。就係因為咁,我一向都唔會諗我下次升職個朵會係乜...反正由我第一天返工開始,我就係直屬COO,無論點升都係under佢,基本上唔會有乜野大分別。

最近management重組個org chart,我果隊部隊叫Technical Support Team,果名一d都唔有型,令我好生失望,都唔緊要勒,我地唔係去打仗,個名唔重要,如果唔係我實改個名做「好好隊」或者「落力隊」,以表示我team人做野係做得「好好」的,或者好「落力」的。

我冇得選擇自己條team個名,反而要我地每隊人define自己條team既career ladder...下,即係連自己將來會升個乜野驚天動地既title都可以自己搞掂,真係好過癮...你以為啦....其實其他team的一早就well defined,係我呢d唔受重視既隊伍先至未諗,梗係啦,我諗佢地都唔知點定...我問我老闆想點定,佢兩野就敷衍左我,好明顯,即係我點定都唔會對公司有乜野影響,咁反而好......

我寫d title同個title的工作範圍的時候,我發覺,在我現時個post之後果兩個post都唔會有特別野做,因為我呢d個細既已經搞掂晒,莫非我已經行人止步?抑或,我其實應該請個人返來做我做既野,然後,我就淨係簽名,同埋講okok就將份人工袋袋平安?

話說回來,呢個淨係簽名,同埋講okok既職位,就正是小勤勤心目中既理想職業,居然由我手上安排出來!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚