星期日

星期日,本來想訓到好晏好晏(咪就因為寫solomon個篇野寫到好鬼夜lor),點知十一點,就俾個電話嘈醒左,起左身,本來計劃早d落全港最窮人士集中地買番個router同埋tv box,然後早d搞掂個架部,可以重新打番機,點知o向屋企搞下呢樣搞下果樣,望下部電視,見到成龍大哥,唔小心睇到埋尾,已經成二點幾三點。
落到深記,在黃金行左個圈,下唔到主意買邊隻model,咪去維記食個蛋牛麵先啦。食完就再揀過,本來揀好左架tv box架,點知同個sell屎哥仔講個陣時,佢又介紹我買另一隻,果一隻我本身覺得麻麻地,因為佢個牌子係中文字(祟洋~~),其實有個中文名都唔緊要,因為我都只不過有個中文名,但係果名真係太過有型,講出黎可能會俾d街坊街理笑......無論如何,我幾唔喜愛個牌子名都好,我都接受左個sell屎的意見,講到尾,我都係一個著重內在美既人。

除左買左個tv box,我都換埋個router,皆因本來的那一個實在令人太唔開心喇。咁都唔只,我仲買左一個講左好耐都未買既野......我一年前,都寫過話要買過個鬧鐘,用緊果個太過斯文勒,講左成年,終於成事,講到尾,我都係一個言出必行既人。今次買左個有大大隻字,有齊晒日期溫度濕度呢d咁資訊性既野,佢有漸進式大聲的招數,都唔只,佢最強係有「七重響」既絕技,即係你好鬼懶訓噤熄佢繼續訓,佢五分鐘之後會再響,相當之有耐性。之不過.....今朝,我真係等佢響最後一次果陣之識醒......佢都叫做盡晒力架勒.....起身呢家野,我最希望都係每朝有人聲線溫柔的morning call啦!真係發夢都冇咁早呀!

買完野就返屋企安裝左d野,搞到8點幾,做左一件好耐都冇做既野......開爐煮野食,煎左伯母果半底蘿蔔糕,本來係諗住食埋d桂花糕同埋馬蹄糕,但係半底蘿蔔糕,食完已經好飽.....咁耐冇煮野食,估唔到仲保留到當年代阿廖老師煮飯既水平,食得下架...當然唔好要求咁高啦,我地當年唔駛食自殺快餐,已經好好架勒!

就係咁,只過左個星期日。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚