建構完美空間(下)

Episode 2:前篇的blog講過,新年時傻佬文打電話俾我,而我當時食緊飯,唔得閒應酬佢,咪叫佢晏d出來飯茶灌水lor,其實,我本可以一兩句說話便打發佢走,但係基於一些原因,我決定同佢傾下計:
1. 在傾談中發覺佢病變
2. 佢話佢去年一共「媾」了超過40位女孩子,我覺得好唔尋常,要了解
3. 佢話要帶d相俾我睇下,我好奇。
4. 佢話要過兩招俾我,我想知道佢係咪真係咁叻而係係咪真係咁不濟
5. 都好耐冇見過佢,當係跟進下佢個狀況
而當然,單打獨鬥相當危險,咪叫埋逸華劍士同大華lor...

出到黎,佢真係帶左d相俾我睇,仲打開佢部手機的phone list 同d sms 俾我睇,唔只,佢仲即場表演打俾個女仔傾計同收sms.....@.@
在大量鐵證之下,我地當然相信佢有同好多女孩子打交道,況且,我都冇話過唔信...

我冇證實到係咪真係有40個女孩子咁多,不過原來佢所謂「媾」的意思,同我地係有好大出入的。所謂「媾」,係認識過,傾過計,最多見過面食過飯。而在solomon的思想領域中,還有「女朋友」,「情人」的層次,「媾」到的並不等如「女朋友」,而「情人」的層次比「女朋友」更高。相當有系統,但好鬼複雜。
雖然以最低的定義「媾」來說,有這類朋友亦算是正常,但四十個(他說四十個之後便沒有數了)也實在太多了吧,我問他記唔記得佢地,佢話大部分都唔記得......唉...好明顯,佢出發點本身已經好有問題,不為什麼便去識朋友,說他去識朋友已算說好了他,他只不過在自我陶醉地增加「交友數字」,而他對交朋結友是完全沒半點誠意,認識了,第二天便忘了。這樣識朋友,一天給你識十個一打,也不會有任何意義吧........
而那些女孩子,看來也只是在耍耍他吧...

全晚聽solomon說他的戰績...總括來說,不值一晒。但是,爆笑位也有一點點的,現在節錄一些「傻佬文語錄」(應該是全篇最有價值部份):
- 有一個其實好o岩你o架,我想「彈」俾你o架,可惜佢去左上海...你一個月俾二千零蚊佢,佢實跟住你架...(solomon同我講的,諗起都心寒......可想而知佢識邊d女仔,二千零蚊一個月,你估養車咩?仲話彈俾我,真係神經病....)
- 「媾」女冇野o架,一個字---「屈」(咁就死啦....)
- 唉,逸華劍士o向度唔好講啦,唔好教壞佢,佢收左山啦,係退伍軍人!(註:逸華劍士已為人夫)
- 你地未經過果d階段係唔知架!(意思說我和大華沒有他那些「經驗」...誰說要那些經驗...)
- 唉~~我講親你都o向度笑,你都冇心機學野的,我都係將全副希望擺o向阿火身上...(solomon話大華成日笑...說將所有希望擺在我身上......大華說:係啦,你以後搵阿火得架啦......我(心想):屌...正仆街....
- 佢地出到黎見到我,同我講:嘩~~估唔到你係咁靚仔架...(solomon轉述其中一個女孩子見到他時的反應,solomon轉述時,還扮那女孩露出難以致信的神情......x.x)
- 我仲叫佢地是旦一個同我攬頸巾:「喂,你地是旦一個,同我攬頸巾!」(solomon轉述他與兩個女孩子出街時,他盡顯很man的一面.....)
- 唉~~我都諗住收山架啦.....(XXXDDD)

其實仲有好多,不能盡錄.......


總括來說,我發覺佢係由極端全無自信變成極端自我澎漲,都係唔知自己做緊乜.......我唔知咁樣叫做好轉左定係仲衰多兩錢重,不過,至少他現在活得比較開心吧,我覺得他現在是活在一個自己建構的完美的空間,覺得自己已經好番晒......
不過,如果佢以後真係會成日搵我,都唔知要點應付.....以前,佢好沉的時候,我可以用地獄治療法,大大力咁講事實俾佢聽,因為反正都冇得再沉,鬧佢可能會醒。現在,佢活在一個咁既空間,我仲點敢咁殘忍,將佢拉番來現實世界?

留言

  1. 嘩, 好感謝師兄咁有耐性打左兩篇講傻佬文病況既文章...

    睇完你所講傻佬文的近況, 真係唔多敢再出黎見佢,
    睇佢對個 "媾" 字既認識, 同埋 "彈" d 咩女俾你都知啦,
    以後都係叫佢搵你得架啦... XDD

    有時唔係唔想救朋友, 但變成咁款既朋友, 仲有得救嗎... XDD

    回覆刪除
  2. 唉...其實呢d朋友最需要就係正常既社交生活,咁落去真係唔係辦法。

    我覺得叫逸華劍士帶佢返佢果d教會就最好架啦,唔知點解又唔咁做喎,你知啦,佢地有宗教信仰d力量好似大好多架嘛......最諷刺係,大華呢個「使徒」連佢電話都唔接呀,人地傻佬文見佢唔接電話,會亂諗野ga ma...逸華劍士就話有家室o者,大華咁多時間,好應該做下呢d公益慈善既野嘛!

    連佢地呢類滿口仁義道得既人都咁樣,我呢d大邪王講野句句好似想推佢入棺材咁,咪即係害死佢~~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男