幾件小事

體無完膚
自從收養左果隻可憐既虎be之後,我都未試過有一日d手手腳腳係完整。不過我腳上面個傷口講左一件事俾我知,就係對腳血氣唔係咁好,積左d淤血....

某人日記
無意看到某某在十四日前的xanga,佢其實都幾可憐,當然,我唔會同情佢啦......呢d咪叫做,食得鹹魚抵得渴lor~~呵呵呵,女仔係咁忽冷忽熱架啦,廿幾歲仔,唔係今日先知??小學生都識啦~~唉,佢未定性o者,過多幾年,冇本錢玩咯,咪會安安份份lor......算啦,我都係同情下你啦...,做男人,唔好喊苦喊忽喇,細路~~

回復記憶......同埋記憶力!
早幾年,為左正正常常咁過日子,我成日同自己講:「以前d野,我全部都唔記得!」似足電視劇果d浪子咁,好似好型咁,其實心知肚明,不過係自欺欺人,不過成日咁講,記性真係會差左,我呢d人,乜野都唔叻,想有見得下人既表現,就係靠記憶力,自從記性愈來愈差,個人就成個嘍囉咁。最近覺得咁都唔係辦法,就極力讓自己乜野大大細細既事都記晒入腦,train up番個腦,反正果d野叫自己唔記得都唔會話真係會唔記得。
況且,果d係人生既一部份,為何要忘記?

財政
如果一切按計劃進行,一年後,就可以重新做人,開始打過鐵桶江山番黎,榮華富貴,指日可待,咪問我係乜野,我唔會講你地知既。

無價
有人問我想要d乜,我諗我冇乜特別野想要,或者話,你唔會買到俾我,又或者,我要既野,唔係有錢就買得到。無論如何,朋友送野俾我,我一定會喜歡,多謝!

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男