開年

上個星期三和四,過年後首個上珠海工作的日子,我呢個假假地都係一個一team之首既堂主級員工,對那些所謂手下的同事,過年理應利利是是,不過,我呢個未婚兼長期無著落的素食人士,都唔知派唔派好...當開工利是派,又好似未夠資格,咁都係算啦,橫掂公司都已經派左一次。

當然,做大佬唔可以一d表示都冇,我都叫做同佢地開左年架....
第一,用了成兩三粒鐘來開會兼「訓話」,講到我百日咳發作,都咪話唔大犧牲。事源我發覺有人覺得公司唔信任佢,咁佢覺得好冇癮,做野即刻冇左團「火」...擺到明係管治危機啦,咁我立即同佢地傾下計,建立番互信關係,提升下d士氣,唔係成team人piar下piar下,咁就唔好啦!
第二,阿ryan話佢會同佢條team食餐飯當開年,問我去唔去,咁當然係孖埋一齊啦,我夜晚都要食飯嘛,咪叫埋我果兩位左右手去啦,不過其中一個唔去,因為佢話成班人得佢一個女仔,會阻住我地傾計,我冇所謂,佢又唔靚...無謂勉強佢..同我地...

去左上次間假小肥羊食,正!食完仲同ryan去食燒蠔,實在太豐富了,我冇辦法再食得落!

由於繼續係咁咳,果兩日搶左康妮d陳皮來止咳!多謝!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚