開工大吉

過完年第一日返工。

新一年的開始......我,繼續,遲到,同埋,食完飯,下晝,會好眼訓。

其實,如果我返工時精神一點,代唔代表工作表現會好一些?

我有時常都會構想一個相當相當勤快既自己,但係總覺得好噁心...呢d唔係我既作風...
我既作風係,好漫不經心咁,就做好左d野,人地唔覺唔覺,就解決左d問題,平時唔多俾意見,但係當大家議論紛紛,決定不了事情的時候,我會有最突破性同建設性的意見,讓渣fit人有一個很好的參考。形象就好似果d一代宗師,武林神話,武林盟主咁!!好犀利!XXXXDDDD

不過,請注意:那只不過是「作風」,並不時常是「效果」!!

今年的工作目標,就係令以上所講既都唔只係作風,仲要有效果!好,開工大吉!

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男