二月

經過左幾日唔係好假期的農曆年假期後,明早又要返工。

其實呢幾日唔係好假期既假期我做左d乜呢?都不外乎係食下團年飯,開年飯呢一類活動,而由於我平日工作已經成日都要見住d唔多想見既人,所以不工作的時候,我都會盡量選擇見一些會令我身心健康的人,而避見那些嚴重殘害本人身心既粉餅,換言之,呢幾日我被迫同?食飯既人,如非必要,我係儘量唔會再見,儘量在適當時候安排適當的節目...我給廖老師的時間是由年廿九開始至年初二開完年之後,之後我會謝絕一切我認為不必要既「應酬」。
何謂「不必要」?應該是李氏一族有關的吧...奇怪吧...姓李的不喜歡姓李的,哈哈...

還是廖老師的弟妹比較有人情味,那些小朋友也比較有趣,尤其那比我小廿幾年的小表弟,再加我那比我大兩歲的表哥所生的小表姪女。小表弟小小年紀輩份便到了阿叔級數,好掂....我喜歡他叫表姪女做「妹妹仔」。

除左親戚朋友之外,我仲見左幾位同學,由要係「所羅門」以及兩位「華」字頭。「所羅門」事件講起來一匹布咁長,總括來說...佢精神一向有問題,佢昨晚一個電話打俾我,一聽之下,發覺病情唔同左(可以話嚴重左),我當時其實食緊飯,而且我又唔鍾意講太耐電話,尤其是同男人...所以就叫佢等夜d出來飲野,咁咪叫埋大華同逸華劍士啦,多幾個人,唔駛唔惡頂,又可以趁新年聚下,簡直一石二鳥。
有關「所羅門」事件......希望我有能力組織好再詳細少少講出來,其實都算好笑...但係又唔應該笑,話晒同學有問題...不過...點忍得住...


終於,踏進二月,為了自己今年,想寫一篇有關自己的東西,類似那些寫幾十項同自己有關的,希望在寫的過程重新認識自己。應該寫101項吧,那些甚麼技能的入門工具書就是甚麼「乜乜101」,「攝影101」,「古典音樂101」,「耍女101」,....燎原火101...


還有另外一些事要做的......

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚