建構完美空間(上)

「他現在生活在自己建構的完美空間中!」這是再次「跟進」所羅門個case之後得出的結論。

所羅門事件,講起來會很雜亂無章,而且唔係個個都識得所羅門,好多野講得詳細都未必明,就算識佢,其實都好難明佢,除非,你長期接觸精神病人啦....

但係,所羅門事件很有臨床研究價值(我覺得),好值得我寫出來,有興趣可以一齊解構一下。


首先交待下所羅門的背景。
- 華記中學同學,英文名Solomon,不過我地全部同學都叫佢做「傻佬文」,的而且確,佢係有一點傻頭傻腦......(以前...他的確只不過係一點點傻頭傻腦)
- 中三以後遠赴加國(加拿大)升學
- 幾年後回港之後,不再只是傻頭傻腦...而是得到了「思覺失調」,真的,要吃藥的。
- 得到了思覺失調的原因有待考證,但有以下推測:
i.找不到工作
ii.因為地區性水土關係...加國嘛....
對於以上兩點原因其中的第一點,其實很有因果之間的爭議...即係,究竟佢係因為搵唔到工先至得到思覺失調丫,還是因為得到思覺失調所以先至搵唔到工丫?呢一點我在傻佬文回來我接觸過佢之後都諗過,但係我後來冇再在這點之上糾纏,咁樣係浪費時間兼冇意義,因為我一口咬定佢得病的主因係因為地區性水土關係,我一向覺得美國加拿大呢D咁既地方......係會住壞人既......美國有「一竹」,加拿大就有傻佬文,簡直係人版,鐵證如山,有版你睇!


solomon的病,在我上星期見過他後,我發覺,佢個病變左,去左另一個極端,我在這兒將他分作兩部份講。


Episode 1:傻佬文讀完書回港後,是過了兩年才聯絡番我地,我地當時循例問佢做乜咁耐先搵我地,同埋撈乜,佢一個答案就滿足了我地兩條問題:因為冇野撈,所以冇面目見我地。一般而言,聽見d咁既答案,都會當係講笑,而當時,我地亦真係當佢講笑,而且,佢不嬲都傻傻地,那一句說話,我們不以為然。
當然,事情並唔係咁簡單......當你聽到:
1. 佢同你講佢成日聽到隔離屋個女仔隔住度門大聲同佢講:「我真係覺得你好慘lor~~~~」「我真係覺得你好失敗lor~~~~~」(請想像以傻佬文的口吻演繹);
2. 或者,佢話佢搭lift果陣,佢座樓d住客會時常投以白眼,以表達看不起佢搵唔到野做;
果陣,你應該知道,佢以經唔係以前咁傻頭傻腦咁簡單...

我其實當時有試下了解佢點解會有咁既問題,首先,我假設佢係因為搵唔到野做所以有病,我要知道佢點解佢搵唔到工,我問佢:你搵過d乜野工?有冇見過工?見工見成點?
佢其實讀Information system(同我一樣),係hi-dip(又係同我一樣 x_x),佢開頭都有搵電腦有關的工作,而且都有公司見過佢,仲係acer添,不過講到見工情況,如果我係老闆,都唔會請佢啦,唔講野住,淨係睇個dress code,已經byebye。
所以呢,搵唔到工並唔係最基本問題......最基本問題係佢個人有問題,個人有問題,理應同佢長大同埋學習的環境有關,即係同加拿大有關。
由於佢個人本身已經有問題,思想同一般人好大分別,因為咁又冇人夠膽請佢,請左佢佢亦都做唔長,咁佢個人就愈來愈冇自信。
好彩,其實佢屋企係開廠既,佢d咁既太子爺,其實唔駛出去做牛做馬,既然出去外面既社會生存唔到,咁我咪鼓勵下佢在屋企間廠幫下手lor...
之後佢都在佢老爸間廠度做,做乜我就唔知,幫唔幫到手都唔知,總之佢唔會搵我我就覺得佢生活愉快啦。
我去年間中會聽見王子同大華話傻佬文會打電話俾佢,講佢d近況,話佢好掂,媾到好多女,我當時諗佢係應該正常番d卦,媾到好多女我就當然當佢吹水啦....
當時我唔知,佢個病已經出現病變,進入Episode 2!

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚