星期五檔案

星期五,約左落個客度處理佢一個hotline call...,本來個call個問題,一早已知實在唔關我地公司事...佢燒左隻DVD出來,想再燒一隻,關鬼我事咩?個DVD Writer又唔係我做既,隻nero burn又唔係我公司寫既,佢燒唔到,關我春事咩?不過,我呢d心軟既人,見佢地全公司都係老弱婦孺,扲個keyboard都會手振既,點會睇住佢死丫,加上佢地仲好鬼煩,日日打電話泥嘈住晒......

我本來以為,呢d咁簡單既任務,一兩個鐘就會搞掂,點知,為左幫佢救番d corrupted 左既 files,搞左幾個鐘....七點到走到...王子約左我唱k架嘛....

本來七點至走得都算啦,最衰係我懶醒...離開公司時諗住搞掂個客就會返去,司馬燕問我返唔返去個陣我仲大大聲話「梗係返啦!」,咁我就連屋企匙都唔帶.....最後要請cyrus幫我?條匙去地鐵站俾我,雖然都唔駛返公司,不過等佢都等到我心痛,唉...cyrus咁好人肯幫我,就唔好要求咁多喇....我遲左成粒鐘,真係好唔好意思!錯就錯在我一向算無遺漏都有算錯既一日!

除左遲大到之外,由於我係百日咳既代言人,唱k果陣就梗係難為緊我d朋友,仲會有傳染俾佢地既危險。此外,我本身已經好少去唱k,唱k時飲酒猜枚就更加少,一般既遊戲我都唔識,真係失禮死人。無計啦,我細個冇錢出泥同一班朋友耍樂,後來要做野都好少出泥玩,又過左愛好耍樂的年紀(而且依然冇錢...)

識左新朋友,新玩意,仲有,就係糾正左,「虎bi」應該寫做「虎be」,係喎.....

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男