挨罵

我一向好少俾人鬧,連出糧俾我果個老闆,養大我的娘親大人,都唔會點鬧我,今次俾個八婆不問情由發晒顛一輪咀狂性大發係咁講野而我唔知佢up乜之下,鬧左我一餐,咁呢啖氣就真係受得唔抵。
佢一打電話來,確定左係我本人之後,就話我:「唔該你呀,promise左d野呀,就要.....(下刪所有字)」講到我好似欺騙左佢既感情咁。實情係佢買左我三日service,咁我上星期上左去一日,本來諗住今個星期上埋去,不過冇約實,佢以為我會今個星期上,我冇約實,梗係做左其他野先啦,咁佢覺得我呃夠佢,咪打電話來打擊下我囉。

唔該收皮啦,買果一萬幾千蚊野,以為我隨傳隨到呀,係我邊個呀,好聲好氣叫我做野我點樣蝕抵都冇所謂,咁樣同我講野就係勢係假。

等佢唱完一輪歌,我條氣都仲有少少唔順,唯有落去大家樂食個早餐飲杯奶茶。

我的EQ仲有進步空間....下次應該唔駛飲奶茶。

上番office之後一陣,收到良朋知己的來電話,算是一種安慰,如果每天都收到個咁既電話,咁一定會消減好多工作壓力,個人仲會開心好多。好想每日都聽到把咁好聽既聲。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚