永無寧日

由於之前俾人話我地香港同事堆埋在星期四五一齊上珠海唔係辦法,咁我呢D small potato就梗係自動自覺,行開一邊,星期一上,留番個位俾其他同事。

本來,安排星期一上珠海是十分理想的,因為我星期一二在珠海,而我老闆就星期四五上,咁我即係淨係星期三先見到佢,在珠海又冇王管,應該係一些唔錯的生活。誰知道,呢兩日仲過得麻煩過平時,永無寧日的日子,真係去到邊都逃唔過。

星期一上到去,都未坐定,老闆已經叫我打電話俾佢,以為乜野事啦,原來為左weekend 珠海d同事冇熄testing server的事,唉......又係GS惹的禍,真係唔明佢點解叫d人熄server都咁難,其實佢做野都算不錯丫,但係叫佢執行policy,佢就係唔夠膽,話驚俾人話佢拎住雞毛當令箭喎......結果上晝同佢開會做一次心理輔導,下晝我搵HR Manager 比絲(bessie)傾,之後再一齊同GS傾,足足用左我全日大部份時間。

今日(星期二),諗住專心一些做自己安排左的東西,結果,一早番去收到老闆個e-mail,問做乜個voip 同 ip phone 成日都唔掂,叫我解釋下,重問我佢應該點做...一早收d咁既mail,真係早餐都唔想食。覆呢一類mail,一定要好小心,所以我冇即時答,搞清楚成件事,中午食完飯,別日同事在午睡,我就用左半粒鐘來寫篇mail,其實我d英文咁差,寫得不知所謂,我老闆可能嫌煩冇睇過。結果想做的都不能完成,要留番明早做,希望做得切。

唔計有呢d麻煩野,其實在珠海做幾日野都真係好舒服,好寧靜。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚