出海

我呢D雙魚座既人,如果唔間中去接觸下個海,咁就一定會枯竭而死,所以,早排ryan諗住搞下wakeboard活動,我第一個和議兼報名,本來諗住淨係租快艇玩wakeboard,最後因為人數同價錢關係,演變成遊船河,好似抵玩d,又唔駛咁辛苦成日屈住響隻快艇度。

朝早同事們一同去買午餐,果間麵包店d麵包果占真不錯,芝士條更是一定要試,有d同事買左個大水泡同大浮床,不過我玩都冇玩過,又不過,最後我要keep住佢地。

好耐冇出過海,感覺真係好好。
再次玩跳海,即係由隻遊艇上層跳落水,要頭落先,係要咁樣玩,個人先至有番d存在既感覺。
第一次玩wakeboard,雖然唔係真係玩得好好,但總算響水上面飄過。希望下次會有進步,不過應該要等明年了。

完成了今個夏天的願望,曬黑,雖然現在仲係曬紅既狀態,但係,過幾日就會黑o架喇。

自詡「海之子」既阿rai,無論我地點說服佢佢都係唔去,仲諗住見下佢個泰籍太太添。我覺得,因為某些原因,可能呢一世都唔會有機會見到。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚