雜碎記載

生活雖然忙碌,但不代表充實。




和龍哥和娜姐食飯,娜姐問:「我地成日來這兒吃,你覺唔覺得悶啊?」
「無所謂的,反正我個人都係很悶的!」
(況且,龍哥次次都爭找數....)




跟王子到茶餐廳吹水,說起其實生活得很無聊,現在連值得記下來的事情也不多了。寫了出來的也不精采。很想再有小勤勤那類抵死的文筆.....
自從之前有人投訴我人身攻擊之後,身上又好像多了一個鎖,寫出來的都比較就住就住......也不多寫別人的東西.....
自己咁鬼悶,都係寫別人的好......
也不知道其實有什麼人看,如果令人不高興那真的不太好.....well.....我其實很想寫的....不高興,我也沒辦法了.....
不如約小勤勤食飯啦,好耐冇見喇,唔知佢有冇煩惱可以俾我解決呢?




check 公司email,發覺佛佗同事又做埋我個份......點呀?佢咁熱心,咁得閒......做晒佢喇......真係火都黎.....




又花了很久才boot著部電腦,係咪想我踢爛佢?(我冇錢換機,講下o者....)




之前收到一樣從沒收過的東西,常常按耐不住拿出來看。




要好好計劃一些事。如果人無理想,同條咸魚有乜分別?(星爺教既。)




中秋節,搞燒野食,安排中.......

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚