三兄弟

之前幾日,阿四爺好似好多煩惱咁,咁又做下心理輔導。

佢果份人,最大問題就係太過執著,太過認真,龍哥話,佢有藝術家脾氣。

我呢排其實唔係好講野,講野九唔搭八,玩玩下,但係聽完佢講佢有乜野憂慮後,我就講左好多好似好有道理既野出黎,仲好有條理,扮晒有建設性咁。果晚即時,就發覺佢強化左,想串佢,佢唔單止防禦力高左,呢幾日仲識反擊,如果唔係個人放鬆左反應邊會咁快,以後,要搵位入佢難度會高左。

不過唔緊要,原來我都唔係省油燈的。很好很好。

又不過,最犀利都唔係我地兩個,那位兄弟,我和四爺不能相提並論。當然,我們再沒漏洞,再沒弱點,也不過是思明姐口中說的兩個失意,沒前途,沒將來的男人,點及兄弟他主導所有事情,幸福自己掌握。

四爺同我,都應該學佢,我就真係唔係咁想成日扮有型,講:「我地呢 d冇將來既男人,怕咩洗錢丫?」(雖然句對白係我度既....)

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚