一段對話

以下是我與一位我不方便透露姓名的朋友既對話:



友:唉...我今日做左件錯事...今日忍唔住對住某某(名字加密)口黑面黑...
火:下?咁甘?
友:係呀...可能因為佢同我搭車個時全程同人講電話...到佢講完之後我就黑口黑面咁唔理佢... = =
火:你太過喜怒形於色了
友:我都覺得係...頭先佢問我係咪嬲佢掛住講電話唔理我...我都唔知點答佢好...唯有話覺得感覺怪怪的...
不過事實上我係好憎d 人掛住講電話由得我自己係度發傻的...
火:好像被當成透明似的
友:就是這種感覺...你想話理佢咩, 佢又講電話唔使你理...咁我唔理佢自己行先囉, 佢又話我唔理佢喎...
火:可以做的只有等佢講完
友:仲有既...自己係度東張西望囉...
火:等佢講完咪扮冇野繼續同佢講野囉
友:成二十分鐘咁滯喎...
火(嘩...很驚訝,但仍強裝):小兒科了
友:我記得有一次同佢食飯又係咁...成餐飯有八成時間佢自己係度同另一個男仔講電話...唔係同佢分同一碟飯黎食我仲以為自己搭緊抬...
火:如果你有車又車佢返屋企,途中你會以為自己渣緊的士
友:嘩哈哈哈...你應該將我地呢個個msg 放上你BLOG當係本日金句...(我正在幹)
火:我驚你出事咋
友:嘿...你唔好出我名咪得囉...
火(暗說:你以為咁簡單嗎?):(明說)咁好多人會對號入座
友:那不是很有趣嗎...
火:絕對有趣! (出事時可不能怪我....)
友:我覺得大把女仔會係咁...你d朋友(我怕出事,只好說是朋友)一定會自己入座...
火:佢地好好架,之後會同我講唔好意思,好顧及我既感受!!(看,我沒怪她們的)
友:某某(名字加密)都好, 會問我做乜黑口黑面, 係咪有野唔開心呀..咁囉......

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚