歡送

六月開始,我會準時,甚至早D返工,事關,遲到龍虎榜長据龍頭位置的同事阿VENNI,唔做。

同時,SALES TEAM 的THOMAS也會離開。

為此,我們同事昨日舉行了一次唔OFFICIAL的歡送會,去唱K。

我一向與同事關係好好,雖然仲有少少咳,唱唔到幾句歌,我都照去。

果然,三首係極限。

不枉此行的是,準新郎阿RAI終於唱左一首我聽懂的廣東歌,一首我「聽得到」的韓文歌,同一首我聽唔到佢唱乜,但係表演精彩的英文歌,都算佢交足貨。

同事,要好好發展啦!




其實,昨日係我老闆生日,當然,我地都冇叫到佢,唔知佢知唔知?

今日返工,我見佢同逢人鬧咁滯....我係幸運果個,冇俾佢鬧,唔知係唔係因為佢尋日生日冇人同佢慶祝,覺得寂寞,需要發洩....

我身為佢手下,都好應該係度講句,生日快樂。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚