病假半天

我今朝其實好早起身,可以高姿態地唔遲到返公司,不過,我起身之後決定打一個電話,然後,再訓。

原因,我發覺我開唔到聲講野,喉嚨正在天火燎原,打電話俾司馬燕請假,已經消耗了我上午說話的所有credit。

訓醒起身沖個涼,已經好好多,咁當然要返工啦。下午做野其實可以好好精神的,我咁呆只不過因為我食左的西藥。都話食西藥唔好架啦!我個胃同個心臟都有少少痛,唔知我死得未呢?如果係就唔該拿拿聲。

咁o既狀態其實好應該放工即刻返屋企休息,但係我反而照原定安排同一位新朋友食飯,呢位朋友同我一樣讀恆商,不過低我幾屆,佢都叫我聲師兄。我其實今日轉數慢幾倍,唔可以長時間講野,結果勉強食左兩個鐘飯,但係都幾愉快。識多d呢種好有遠大目光同大志的朋友係一件好事。

聽日上珠海,應該好好處理好那件麻煩事。

多謝細個的關心,呢個妹還真比大果個乖得多。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚