計劃

早在三月尾,老闆叫我們PS Team(我地team人當然唔係負責玩playstation啦)每人準備自己的今年的yearly work plan,以前我們都不會做這樣的東西...其實,我諗出面好多公司的員工都唔會計劃自己在那一年會做乜,又其實,d高層都未必有計劃,何況d打份牛工的打工仔。

我一向煮到埋泥就食,就算有計劃都係至多plan下未來一兩個月的事,(仲係講緊有project做的時候),好似我依家淨做in house 野,毛就有得plan...總之我一向見招拆招,做野乾手淨腳冇手尾冇鑊氣就覺得自己表現得體大方見得人,仲俾自己三四個叻,邊會諗得咁長遠。

其實,好似我呢d做it 公司的in house,也沒有什麼好計劃的,因為個個都識電腦咁濟,搞愈多野就愈擾民,仲要洗錢用man day,要我計劃今年要搞乜,也實在費煞思量。

不過,既然要我地交plan,咁我就一定會吹個天花龍鳳,泣鬼神,驚天地的大計出來,我算不上聰明,但這還未難到我的。我好準時咁交左個plan出泥,而今個星期二老板就同我review個plan。

出奇地,我個plan大致上都冇乜問題,可能因為我老闆都唔覺得in house 會有d乜野搞,或者佢已經對我冇乜expectation,佢只係叫我再beark down d task 做sub task,寫細緻具體d便可以....咁就好了,咁即係話以後我自己可以控制工作量,時間可以安排得舒服些,咁我就可以有時間實行另外的計劃,所以,從前得罪過我的人渣,做些防範的工作吧。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚