諾士佛台

今天返工唯一值得記下來的是,全體同事失蹤。真係可說是燈都唔駛開。

好多人都會問我一個問題,就係其實我工作範圍係乜?佢地通常覺得做電腦就係寫program,再唔係就即係黃金賣電腦。我其實唔識寫program,亦唔熟咁多hardware野。所以你問我工作範圍,我會覺得好難答。基本上我除了落手落腳寫program外,乜野我都可以應付,但又好似乜都做唔黎,所以我呢d怪胎,公司其實都唔識點用我,唯有俾我做全能後備。所謂全能後備,即係話有d乜野搵唔到人做,搵我啦。下至燒隻cd,執左地下d垃圾,中至起server,修改網頁,上至到人家的所謂大公司handle一個project,我都會做,好聽d,叫全能型,唔好聽,叫打雜。我發覺我有很嚴重的認同危機。

好唔知自己可以點......(我已經不問自己想點了,因為唔係我想點就點,問「可以點」,做人感覺上會踏實些。

如果一晚就變得白頭,人生便容易得救。呢句野我好同意。

講返今日做野,打雜打到九點幾,就去尖沙咀諾士佛台與同事共飲,因為要同準新郎阿rai飲杯。很久沒去諾士佛台,上一次去已是兩年前了。

今次去發現那兒改變了很多。但pub還是那幾家。

一到那兒,由於我那命中剋星在香港便是住那兒,所以一到便會回憶重播,幸好,現在能傷我的,已沒有那段歷史的份兒。

我究竟飲幾多先會醉?唔知。因為我通常一枝起,兩枝止,而且應該會係銀包冇晒錢先。

飲完臨回到家的時候,卻節外生枝,那些便不好說了。

問大家,
不開心的事應不應該在這兒寫?
那不開心時應怎麼辦?
應不應該在這兒人身攻擊或出言侮辱別的....「東西」?
不寫名應該可以吧?不用對號入座吧?
做人應該坦白點,還是講同一番話,應該用另一種表達方式,免得人家不高興?

我應該是個惹人討厭的傢伙。

好鬼冇癮。

留言

  1. 寫出黎啦...
    理得那些珍禽異獸咁多做乜...
    最多你用假名囉...
    就好似我日記中個的角色咁...

    悲劇王子

    回覆刪除
  2. 我很同意你的講法。

    回覆刪除
  3. 用甚麼名稱也好,只不過是自己的感覺,生活之點滴。
    重要的是自己的感覺,名稱?重要嗎?
    老實說,上次我都唔想delete你在我的blogger的comment,於是我把你的comment repost 了。
    既然是自己的感覺,咁點會同唔坦白有關係呢?
    自己的感覺,其他人理會不了。同樣,其他人的感覺,自己又理會得多少?
    你自己又因何需為此不高興,「人家」又何需為此不高興呢?

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚