The answer is no

一如所料,喉嚨痛之後就係傷風甚至感冒,今次無感冒唔知係好彩定唔好彩,如無意外,公司會有好多野等住我做。

我其實唔介意做多d野,咁我先有存在價值,但係我唔想做d永遠解決唔到的問題而別人(最重要係上司)唔會理解到。我基本上有少少懷疑自己的能力,同埋好好奇點解其他人唔會遇到呢d問題,唔係點會上microsoft個forum search 唔到出來。



今次個天唔知又想玩乜野,我其實已經習慣了呢d平靜的生活。
想起了大華的一擊必殺奧義:The answer is No. (那實太過殘忍了)
正所謂,己所不慾,勿施於人。善哉,善哉。

留言

此網誌的熱門文章

團年

雙魚男

車仔成婚