G-Shock


買了隻G-Shock,方形黑底紅字,相當有個性,以一隻電子錶來說,還相當貴。

如果你問我係咪真係咁有需要買呢隻錶。我可以話俾你聽,唔需要。

如果我話俾你聽,因為我冇電子錶,為配合一些運動場合以及遊樂的環境,所以有必要買番隻sportive一點的錶,咁呢個係一個買o既藉口。

如果我話俾你聽,因為阿四爺推波助瀾鼓勵我買,這我是在推卸責任。(用有雷的語氣地說:「唔關四爺事o既,所有野係我做o既!」)

我還是買了下來,原因只不過是「我想買」。

我相信,我大部份時間做決定的原因都只是「我想」...我想買,我想去,我想吃,我想看,我想你過得好....單純之餘帶點任性。我喜歡沒有動機,我實在是相當簡單的。




我寫這篇之前,還有一篇正在寫,那篇應該比較長和悶,但是我的想法,還是想記下來,也想看看自己其實是怎樣思考的。

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男