我對集團的看法

先旨聲明,以下言論並唔係針對任何個別人仕,政治立場,宗教團體,黑白兩道陰陽兩界。我唔想聽日就冇左條命仔。如有一句半句唔o岩聽,你可以鬧我,不過千祈唔好搵我,因為我好忙。(我呢種人,通常見唔對路就會扮忙架啦。)




話說尋日,阿廖老師教緊畫時,問D小朋友上個禮拜(七一)做乜要放假時,D小朋友循例又答D九唔搭八的答案:因為我去吊墨魚,因為我返大陸....小朋友就係咁,以為個世界會圍住佢來轉....
有D開始對辦:因為要去遊行....(如果因為遊行而有假放,我唔介意精神上支持所有遊行活動,即使我未必真係認同,包括果D支持同性戀乜乜物物的...)
阿廖老師聽到遊行,即刻糾正佢地,果日係七一回歸,係去慶祝,唔係遊行。@_@
然後,佢就拿出佢準備好的圖片俾d小朋友睇,全部都係d慶祝活動的剪報......
我好八卦咁睇下d圖片,嘩....好鬼粉飾太平feel,好假,少少想嘔同少少想死....




成件事我發現幾樣野。
第一,原來廖老師是有少少左傾的。這個我其實冇乜意見,我諗佢未至於會在我面前歌頌祖國有幾偉大甚麼甚麼的,如果不幸係咁,唔怕,我的聽覺已進化到有自動過濾功能,好ADVANCE!

第二,我唔係咁喜歡呢D左傾心態,跟住即刻檢查下自己其實係邊門邊派,發現我其實都討厭果D事事反對,聲大大冇野賣,淨係識沽名釣譽的其他派別。咁樣相當不得了,O向社會學上,我呢類人好係唔適合住在大眾社群中,即係話,我其實係一個自閉仔。

第三,我討厭任何團體,組織,黨派。一班人為左某些理想理念走埋一齊實在無可厚非,但係唔知點解我一直所見的所有團體,組織,黨派最後都好似變左質,到最後我都係覺得佢地做野只係為左擴張勢力,劃地盤;最重要係佢地最後都有好多祟拜,迷信色彩,仲定左好多所謂規則,總之其實同佢地最初理念無關。我可能表達得唔係咁好,但係總之我覺得佢地最後會變得好假,好表面。我相信的只會是某種理念,做的會是我認為對的事,好多野其實跟本唔重要,例如高舉某國國旗,高唱某些歌功頌德的歌曲,呢種事.....對唔住,我真係覺得好難接受。

所以,雖然我係中國人又做過好多中國人的同學,我冇加入中國同學會;
我細細個就讀教會學校,知道聖經講乜,老師仲覺得我乖到直情係十足十教徒的樣子,每逢春秋二祭,都叫我對住d同學仔讀d金句出黎,你問我信唔信,我其實唔會答你,信又點唔信又點?
曾經有人o向條街度叫我入佢地教會,佢講左半日,都講唔出點解我要返教會,佢都有問我信唔信有神,我話信,但係咁又點,咁就要返你間教會?我唔係反對人地返教會,但係你做乜要迫我返?我懷疑佢同我講講下,都開始問番佢自己o向度做乜。總之,我做多d好事,同叫人做多d好事咪得囉,咁務實好多。
講開又講,打仗爭執其實o岩唔o岩?點解會有聖戰?點解會分天主教同基督教?點解教廷會咁?
補充一下,都唔知點解d教會咁有錢,d大廈一樓全部俾佢地買晒來做基地.....;
除左聖經,我又睇過佛經,基本上,佢都係叫我做d應該做的好事,點解我信左你就唔可以信第二樣?又唔係識女朋友,識左呢個就唔好識第二個......
而我更加唔會加入黑社會,因為其實佢照顧唔到我,而且黑社會有好多門派,選擇起上黎會好苦惱,唔知跟邊個好,觀摩下人地個派別又話你係二五仔,好鬼麻煩!

簡單一句,我討厭假,討厭要我信邊個天,邊個神,邊個大佬,然後唔準信邊個邊個,討厭開會,討厭守幫規。

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男