拆彈

星期五落個客度同佢tune下個scanner,我明知做唔到d乜,但係都坐左成日,終於叫得郁提scanner個vendor落黎一齊睇下檀野,本來諗 住佢地technical個阿頭來,點知佢叫上次training果位小姐黎,是但啦,其實我明知邊個黎都唔會解決到,咁叫位小姐黎咪重好啦。講開位小 姐,做野其實都OK架,至少佢都認為呢個問題同佢地scanner個driver有關,即係佢明白事理,唔會同我大耍太極,仲同我講佢地d sales成日都over-sales d product,搞到佢地做deployment果陣一鑊粥。

不過佢technical既知識其實都幾有限,言談間我發覺佢其實好想表現佢係technical方面o既,而且表現得好有信心,好熟technical 野咁,做野的而且確要咁的。firmware係upgrade個hardware架,行一次個firmware setup就得架啦,換左部pc之後唔駛做多次架。不過呢d小問題黎既o者,唔緊要。

做左成個日,試晒我應該試既野,當然搞唔掂啦,都預左啦,走果陣都五點幾,人地就放工o者,我就仲返公司,因為其實公司仲有好多濕星野要做。不過最重要係 「報案」先,即係將呢單將會幾大鑊的case講番成個過程俾我老細同sales team聽,而且唔係我地的責任,同埋我在技術上已經無能為力。講晒俾佢地聽,好等佢地有晒心理準備,知道點樣拆解。

今次落個客度純粹滿足佢既要求,佢地以為有人坐site就會解決問題,咁我咪坐site,「做D野」囉。而且確實證實左唔係我個application問題。而「報案」就係為之後一星期會發生的事作出步署,做定準備。

不過我星期一仲有一個training未做,又要對住成班阿姐,好唔開心。




今朝本來想訓晏d,點知連收幾個SMS,嘈醒左,SMS係我公司個mail alert system 自動 send 來的,o向呢度唔想解釋咁多,總之有如果有SMS send來咁就即係話個mail system有問題。咁連send三個SMS就即係好有機會有問題啦,咁咪要起身check一check 啦,之後發覺其實無問題,咁咪send mail 俾番大家話無事囉,實際作用係話俾大家聽,對於呢個alert我係有警覺性的,有做野的,仲係無覺好訓的。

呢兩日都係做緊拆彈工作。




今日先知原來水冷系統對架車仲咁重要。我真的對車冇乜認識。




呢幾日相當無心機,不過多謝有問候過我的朋友。

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男