腸胃炎

今朝成朝都有些作嘔的感覺,又冇胃口,中午食左半碟野只冇食落去。

中午發覺係腸胃炎。

我冇去睇醫生。

曾幾何時,我因為腸胃炎冇返學而去左睇醫生,阿醫生居然叫我下次腸胃炎唔駛睇醫生架啦,唔好呃醫生紙唔返學。真係醫者父母心,從此我真係冇再因為腸胃炎而請假,我唔係因為聽醫生話,只不過我係賭氣,睇下幾時我因為腸胃炎要叫白車,當急症室個醫生問我做乜腸胃炎仲死頂,我就會話佢知當年有位偉大的醫生同我講腸胃炎唔駛睇醫生架啦,等佢為醫學界而蒙羞,問你死未!



今日玩Bejeweled 2突破二百萬大關,當ryan仲諗住破我一百七十萬時,我又更上一層樓,望塵莫及。

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男