連消帶打

今日落個客度做最後一個training,八點幾就到,等佢冇位入我,哼!

好順利,users 仲聽得好開心,講左兩個幾鐘,好以開演唱會咁,最後仲有安歌部份,即係將佢地唔明既部份講多次。 = ="

好彩近來跑番步,夠晒氣做呢場show。最後,仲打大佬,同佢地個負責人講今次既問題,我輕描淡寫咁照實講左今次既情況,等佢明白其實發生左乜事,咁我同 公司就梗係無事啦,跟手仲同vendor個sales講好說話,話佢都好無辜,只不過係sales黎o者,技術野唔係咁清楚,叫佢唔好鬧得佢咁勁。咁都唔 只,個client話如果呢個application唔係咁適合,就用過第二隻,問我office在哪,叫我搵sales聯絡佢,佢上來睇demo。處理 到咁既程度,都算係咁啦係咪?連消帶打,唔單止拆左個炸彈,仲搵到商機。

呢排好似成日都自己讚自己......唔知醜。不過算啦,人地唔讚我,咪自己讚自己囉。




由於早起身,所以好眼訓,本來想一早返屋企訓覺,但係維維人安裝個scanner (又係scanner,好麻煩),搞到8點(我本來想6點半就走),最後都係搞唔掂,好失敗。唔理,走。
o向架新巴度訓足全程,返到屋企已經唔想訓,咁咪執埋上次搬野未搞果d手尾囉,(係呀,未執好呀,係呀,成個月架啦。)整野果陣俾個火牛跌落自己隻腳趾度,即刻黑左一粒,同時發覺燎原火冇痛覺呢個傳聞係真既。




我就自己讚自己,四爺就俾人咀咒,真係搞笑,居然淪為人家兩口子表現愛的道具,好有存在價值!哈哈,講笑咋!下次唔好出手打d幸福女人啦!唔係出街俾人笠麻包袋都唔知乜野事呀!




尋日去洗牙,阿靚女牙醫睇過之後就話我要補番幾隻牙,我知丫,補囉。同埋佢提出左我多年來逃避的問題 --- 智慧齒,我唔係未剝過牙,亦接受到果種痛楚(我仲係冇痛覺既添),但係因為呢種情況係要開刀割開d肉,所以都幾恐怖,而且,都唔止,剝牙個價錢仲恐怖,仲 慘過割我忽肉落黎!

講咁多都冇用,都係約左時間剝。因為問題唔解決就始終都係問題,好多野,逃避不了。

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男