世界末日模式



今朝,起身返工,好遲,覺得自己好過份。在返工的路途之中,已經原諒左自己。

返到公司一陣,做少少野,就已經係食飯時間。

下晝,又做處理不少工作,都算對得住自己,對得住公司。

然 後開左一個會,又講個MBS System,即係要自己管自己team人既P&L,老闆話我地係咁幫人做野,但係又唔charge人地man-day,咁就蝕晒大本啦,咁到時 就唔使旨意有bouns分喇,係呀,我覺得真係蝕底呀!針對今次的會,我要認真咁為自己搵d收入,改善資源分配,增加工作效率,當務之急,係唔可以再俾 GS成日在工作時間同D女同事溝通,唔知點解我會有d咁既手下。

放工去左幫cody哥安裝佢間公司個wireless router,助人為快樂之本。

之 後出去搵師兄弟,四爺同澤少食飯同上師傅度(計劃上師傅度),不過由於我幫手幫到好晏,食飯後已經幾夜,咁我地決定唔好騷擾師傅,然後去左研究攝影技 術,上飛蛾山。我身上只有部輕巧傻仔機,可以做既野好有限,惟有玩其他平日唔玩既野,試下d特效,終於研究左一個世界末日mode,我好喜歡呢個 mode,覺得影出泥個世界先至係我處身既世界,所以影左好多世界末日mode既照片。

成日都覺得好灰.....原來唔係,應該是紅色的。

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男