撻唔著

尋晚番到屋企開電腦,點知部電腦怪叫,撻唔著,我平時對佢咁好,做乜扭計?

原來佢覺熱,即刻開把風扇同冷氣吹住佢,即刻開得番。

開番諗住打一打下面那段笑話,點知上網仲慢過56K....

無計,咪開始睇LOST囉,第一集就咁玄疑,即管睇下啦,不過個MON真係好唔掂,D暗位真係全部暗晒,無層次,我唔係要求高,只不過想睇到佢地O向度做乜.....,據說會有好多咁暗既鏡頭,唉,又係D用錢解決的問題。




公司給了我一個消息,估佢唔到,真係要用心d做野,唔係下季聽乞米。

個消息係有關我地的花紅問題,我呢d冇乜貢獻既人,當然就得到 ---- 一啖笑啦,中間我同老闆講呢d野我早就預左,佢話早知道對自己咁唔公平,做乜唔提出來?我話,你應該清楚我既性格為人,唉,仲有,我話,呢d野我提出來,你地會幫到d乜?佢話可以諗過個計算方法。哈哈哈,講笑咩?點會為左我一個人而改丫?我係邊個丫?做小腳色出講咁多野咪即係自殺~~~無論如何,其實真係要多謝我老闆,為左我佢其實應該同大老闆鬧過小小意見......

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男