不可能任務

呢幾日都在做些不可能任務,mission impossible。




星期一,上晝落個客度,好輕鬆,估唔到下晝咁甘。
老闆隻mobile harddisk 壞左,read 唔到,但係佢放左些好緊要的文件,佢叫我諗辦法讀番d資料。天要下雨,娘要嫁人,隻harddisk壞左,應該搵代理修理,我邊有辦法丫。呢d時候,除左靠運,仲可以點?我試來試去都讀唔到,心諗住放棄(放棄,呢期我擅長動作),入老闆房,未開口,老闆已經話:「唔准話唔得。」.......咁唯有好無奈咁走返埋位,繼續。
突然,仲有人叫我開會,操~~開乜野會呀?邊路人馬呀?我連meeting minutes 都未睇呀.....想起我一返到公司就搞果隻壞鬼harddisk,email都冇check過,都無計啦,格硬開啦。就係咁樣格硬開,中途我就俾大老闆鬧我,下次你準備下先開會啦。呢d野解釋就盞俾人話你搵藉口,所以,硬哽。
唔知係唔係因為我受左委屈,老天爺可憐我,開完會之後,隻harddisk有限度服務,讀得番其中一個drive,就係我老闆要o既野,拿拿聲叫我老闆出來,抄番d野出黎,好彩。算啦,唔係真係工都放唔到.....




今日,老闆話個msn個password唔o岩,佢諗住用microsoft passport個recover password o既方法搞掂,microsoft咁把炮,當然唔係咁易俾你搵得番個password啦,最搞笑係佢話會send番個password去你個hotmail/msn email box度,哈哈哈,我就係入唔到個mailbox嘛,你send入個mailbox度托咩?咪玩啦,bill叔。算啦,可能又係我唔識野,見識少啦。總之就搞唔諗啦,我仲好大膽咁同我老闆講,呢個星期做d野咁深o既?哈哈....連佢都笑。

請到我做staff算係咁啦,公司所有機器運作都ok丫,有乜濕星野又同你搞掂,仲提供適當娛樂,舒緩壓力,人工仲咁低,好抵用啦!

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男