珠海小事數則

上左珠海兩日,例牌講下發生左些甚麼。




臨落船我老闆倒瀉左佢杯奶茶,點解唔飲晒佢就訓著左呢?看來佢都好支力。




唔只我老闆支力,我都好支力。支力到同阿GS開會時都係伏案而開,我覺得佢睇見我咁,就好應該努力些工作,減輕我的負擔。

除左開會時伏案,我冇乜特別urgent野做時,都在練地獄門絕學─迴夢心經。有機會等我打套夢蝶掌同埋天羅八拜俾大家開下眼界。




唔知點解有珠海同事對我地D舊thinkpad咁有興趣,搞到我老闆迫不得已要拿四部出來拍賣。每部開價$1800,咁都買?係,不過唔知點解有人又嫌貴,又要買,仲要四圍搞事。
總覺得珠海同事都係有點問題..........




在空閒時間終於見識過呢個http://del.icio.us/,同一般online bookmark有少少唔同。對我來說,佢最大唔同係用tag來做分類,好處係可以做multiple filing。唔明唔緊要。

有興趣可以睇下我有乜野收藏:http://del.icio.us/wailunlee




同老闆反映左我地香港辦公室有過多printer的問題,全公司15人,仲唔係個個會長期在辦公室做野,但係總共有五部printer用緊,我已經冇計有部inkjet係收埋左。平均三個人用一部printer,死未?
珠海60人,得一部渣野。乜野叫做貧富不均,資源分配不平均?呢d咪叫貧富不均,資源分配不平均囉。




ryan拜託我同佢team人影番d靚仔d o既相,我當然好鬼義不容辭。影果陣我發覺,我影得麻麻地,冇晒平時的水準(本身都冇乜水準架啦)。影麻甩佬,我真係唔係咁擅長......ryan,對唔住。




食飯時講起阿佛陀同事,由老闆話佢對部printer放咁近佢都冇乜反應講起(部野咁嘈,咁大幅射,理應要出下聲),到我話佢其實對外界的反應比較少受影響(即係,遲鈍),再講到同佢講野的respond time比較慢,即時引起全部一共六人的共鳴。我唔係笑佢,只不過講事實,你同佛陀同事講句野,佢必定會等兩至三秒先有反應答你,我唔知呢段時間係佢o既hidden process time定係propagation delay,我地研究過,應該係佢做野好小心,要諗好多好多好多次確定冇錯先至答。
其實呢個係優點。

上次阿娜姐打電話俾我時,都話我講野反應好慢,我果種慢應該係我multi-tasking緊,或者我支力,同埋如果同佛陀同事比較,我已經相對地係一個聶風,即係好快。而事實上我亦都可以好快,不過我唔鍾意咁,因為通常快的時候都係串緊人,講野的刻薄度會相對提高幾倍,實在有違我做人要厚道的宗旨。

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男