真係笑話


呢篇野,本來應該尋晚寫。




本身應該寫個笑話出黎,同大家分享,不過呢排實在無乜心機寫D好笑野。
個笑話本身係來自四爺口中,有關佢公司其中一個同事,而佢呢位同事,就係我地以前隔離班既同學,其實都唔知點寫,或者話唔駛點寫,因為佢本身就係一個笑話。

本人覺得,佢最大既笑話係 --- 身為一間公司員工,個人低能都算啦,唔好怪佢,在公司午飯時間,一邊睇卡通片,一邊食飯,仲自己o向度傻笑,咁都未算,佢地公司有幸地開OT係有錢既,有人其實冇野做都成日留到夜一夜,呃OT錢,過份?未算,開OT睇卡通片,你見過未?咁都有人容得下佢,真係笑話。

唔好同我講呢d係公司文化,我覺得呢d係個人問題。我懷疑緊佢其實係咪戴左過人皮面具返工,唔係點解咁唔知醜。

而且,對於開OT有錢呢個現象,我好介意。


留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男