轉運風車

今晚,阿廖老師見到我前年買果個風車因為我執完d位而置在一旁,想話俾d idea我,話我知應該點擺,佢未講我已經話,我想丟左佢。

佢話:唔係播,買左個運幾好丫,做乜唔要呀?

我話:都溝唔到女o既....

佢話:車,你唔溝之嘛.....溝唔到果d就認左做「X」(唔想講果個字)....

我話:...........(無言以對)

點會有D阿媽咁同個仔講野架.....




唔知多謝係咪同我講.......會唔會又係我自作多情?燎原公子,你都係慳d啦。




再係咁落去,真係會減榜成功。唔知係唔係好事。仇家們,要取我性命,請把握機會,黃金機會一閃即逝。

留言

  1. 我地邊敢講呀!
    Auntie真係講出眾人心聲...
    真不愧為女中豪傑!

    回覆刪除
  2. 邊句先係眾人心聲先?

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男