新低

自從上次大醫生回港事件(四月),以及俾人鬧左幾句後,我生活表面上其實也真不錯,當然了,乜都唔諗,乜都唔睇,乜都唔聽,乜都唔講,仲會有乜野感覺?
感覺上,我只不過當自己係一團有骨架支撐住既蛋白質。當然,我見人的時候,還是會笑面迎人,事關個人唔靚仔,仲成日木無表情甚至黑口黑面,我驚會俾人吐口水,而且出黎做野,成日要對住vendor,client同老闆,樣衰衰咁,有朝一日俾人革扯又有乜野咁奇。
真又好,扮又好,總之生活同心情應該叫做平靜,至少唔駛好似坐過山車咁。

但係,和平既日子通常唔會長久,呢個月似乎又走緊下坡,尤其係今日,應該(希望)係全個月最低位。

一早起身,落個客度做training,本身已經唔係咁喜歡做training架啦,今次仲廿九幾人一齊上,仲只不過係全部人的一半(星期一仲要做多一次),你老味,買果6個license,成村人上training,想點呀?最重要係間公司多數都係阿姐(這是比較客氣的講法),真係乜野精神都冇晒。咁都算啦,做野o者,工作範圍以內,我應該做的。最唔開心就係呢d solution永遠唔會順順利利就搞掂,梗有d野唔得。今次又係d integration問題,即係d野分開用就全部正常運作,夾埋一齊就仆左o向度,個scanner行得好好,安裝又冇問題,software操作正常,但係個scanner配會個software一齊,就有問題了。有問題其實都唔緊要,有問題咪fix囉,但係,integration的問題就係各個單位都話自己冇問題,唔關佢地事,佢幫唔到。幫唔到,問題解決唔到,對個客來說,即係我既問題,大佬,個scanner唔係我整,scanner driver 唔係我寫,連我公司個software,我都冇參與開發工作,點解問題會落o向我度,就算我想幫,我其實幫到d乜?我落到個客度,都預左有問題就我係第一個(或者唯一一個)俾人鬧,但係我實在做唔到d乜,你鬧到我命喪黃泉都冇用,反而,你真係鬧死我好過,唔駛煩。或者,又係我唔識handle,工作能力低啦。

搞到成日冇心機,今個月又唔知搞乜,洗晒d錢,ok,財散人安樂,反正得番幾蚊雞我都有辦法生活到。最激心係尋晚打俾三少爺問佢d野,佢答完先至同我講佢撞爛左架車,今日仲打來問我借錢俾修車費,嘿,佢當然唔知我今時今日仲窮過佢啦!撞車都算啦(仲要同上次撞個位一樣),借錢都算啦(反正我呢幾日都唔會有錢借俾佢),成件事我最唔開心係點解撞車唔即時通知我,話晒架車都係寫我個名,佢實際上只不過係借我架車去渣,有事係咪應該即時通知我一聲呢?依家d細路,當自己是誰?

全日最心就係夜晚食飯,我仲識講下笑,開開心心食左一餐,仲睇到雙殘記,好彩最後都冇事收場。去食糖水,仲見到好多年冇見的uncle,係老豆以前的朋友/生意伙伴,佢仲認得我,犀利,生意人果然係生意人。

當我以為可以懷著比較ok的心情渡過呢一日時,點知返到屋企又俾d唔小心睇到既野整壞返d心情。自從多年前某天開始,我就沒有再見到她online的狀態,今晚一開就見到她online,好奇之下又睇下info,知道了近況,其實這是一件好事,因為她再找到幸福吧。我其實唔應該唔開心,不過,我能完全控制自己的心情嗎?找到幸福的不只是她,還有她,她的事其實早在上兩星期便已能證實了,只不過愈來愈確實罷了。作為朋友,知道她找到幸福也應該祝福的。
她們都得到了幸福,我也應該放心。

我還是執著,以及喜歡自欺。

如果不是娜姐send 佢隻跳跳虎(小貓)既相俾我睇,我大概又進入無意識狀態。我遲d就會領養跳跳虎,弄貓為樂。

留言

  1. 做野係咁架喇!
    我剛剛都中招...
    唉!

    回覆刪除
  2. 老友, 有 d 野都係 "眼不見為乾淨" 呢...

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男