開完工去玩的weekend

昨天那個星期六跟平日的很不同。

平時的星期六都用了來教畫,昨天的星期六在客戶的辦工室渡過。

我其實之前寫左個計劃書,講下個task要做d乜同做幾耐,我其實計得好準確,我做upgrade的時間的而且確係用左3個幾鐘,不過估唔到佢做 backup的時間比實際upgrade的task還要耐。backup都用左四個幾五個鐘,我用左三個幾鐘做upgrade,之後check野同執手尾 用左一個鐘,o向果度渡過左十一個鐘,相當充實。

我喜歡這種task,實際上冇乜野做,齋等。可以做自己野,但係charge緊man-day。最重要係冇技術問題,不過個task做好耐,唔知o既人會覺得好勁。

我其實唔想咁樣浪費時間。




早幾星期講過有套戲想睇,但係一個男人去睇會好怪,兩個或以上男人去睇會更加怪,如果冇女孩子陪睇,就要等出碟。當時細個話考完試同我去睇,今日終於在落畫前睇左。其實唔係咁喜歡睇韓片或日片,自從睇過《假如愛有天意》,就好喜歡睇孫藝珍,真係淨睇樣。個樣睇起上來好似好普通咁,但其實呢種樣好難見到,善良可愛,有氣質,純得黎有智慧,有腦卻感覺不到侵略性。(當然我唔知其實佢個人係點啦)
有日睇戲睇左個trailer,見到佢有戲上,咪諗住睇。今次佢飾演一個患有老人痴呆症的少女,故事相當有意思。
多謝細個陪我睇戲。




今晚約左一大班人食飯,約咁多人食飯其實相當困難,而且有d互相唔係咁熟,你知啦,唔係個個人都唔介意同d陌生朋友食飯ga ma,但係今次大家都好俾面。
可惜食唔到原先諗住食果度,夾硬搵左第二度食,而且d野食相當麻麻,真係唔好意思。
呢d咁大o既project都應該好少有,甚至可一不可再,因為我其實唔擅長康樂部門o既工作,好怕安排得唔好,一兩個人o既活動都係咁,何況成七八人?
無論如何,多謝朋友們俾面出席,而且對今次活動冇怨言(至少我聽唔到)。

留言

  1. 你就好啦!
    我就要自己買碟睇喇...

    回覆刪除
  2. 快d安排過下次喇, 吊起哂我條隱喇, 好想食五味雞丫!!!

    仲有, 下次我要跟"他 cool me"車, 一試飄移技術.

    回覆刪除
  3. 施明姐:對唔住。

    娜姐:我會安排的了。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男