醒炳回歸

返工後,與?商的舊同學食飯聚舊,很久沒見,他們三位都是今個月生日,每位相隔六天,相當巧合,再加上其中一位今年從英國回來,實在很需要食餐勁o既賀賀佢!(醒炳當然唔係講我果位同學啦,下面再講。)

咁我飲飽食醉之後當然唔係返屋企訓啦!我照常到師傅處練好d武功。當我到達的時候,看到一些久違了的奇奇怪怪動作,抬頭一看,嘩~~不得了,是那位加國華僑小智障!(呢度有少少佢o既資料),啊,醒炳回歸!

之前側聞他被師兄肥仔俞打得落荒而逃後,我再也沒見他上來,失蹤大半年,現在練好武功來報仇嗎?可惜,今日俞師兄唔係度,去左日本打倒軍國主義同埋同d中國慰安婦討回公道,唔得閒娛樂d智障。

佢 一直在做一些奇怪的動作,我都唔知佢o向邊度學番黎同埋搞邊科,我對佢的失傳絕學其實冇乜興趣,只係覺得好搞笑,當然,我上去唔係諗住搵娛樂,所以我冇理 佢,就練自己野。咁我練左一陣的時候,條醒炳又燎我!我今次其實冇乜所謂,又冇乜意慾搵人血祭,不過佢話要練下,咁咪同佢練下囉...

條 醒炳真係冇乜進步,一d都唔長進,來來去去又係從前d技倆,好冇新意!基本上,我完全感覺唔到我會輸,其實打得都好鬼悶,咁咪一路打,一路睇新聞囉,有 時見佢d動作好搞笑,都忍唔住笑出來,不過係冷笑。我打左一陣頂唔順,咪同左聲thank you 唔打,我最欣賞佢o向呢個時候用諗住俾d advice我,佢都未講到佢想講乜,就話,i don't know how to say,我話 nevermind...我心諗,eat dog shit 啦,ass hole!
我諗佢想講我既然食晒位,好應該積極進攻,我當然知佢諗乜同埋想同我講乜啦,不過,我就係喜歡練這種完全防禦,同埋喜歡呢種敵人千方百計想打到我但係永遠做唔到的感覺,玩弄敵人真係過癮!

留言

  1. 本來諗住昨晚有野睇家嘛!
    不過你都咪話,首領你個下冷笑都幾應棍!
    幾時又有野睇呀?

    回覆刪除
  2. 佢咁樣係唔會有效咁打到我....

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男