John Constantine watches AV

時間仍然是星期日,一個冇乜特別野發生o既星期日都可以寫兩日三篇,真係平淡多姿多采化的典範。

話說果晚於樓上咖啡店食完餐吹水飯後,車臣第二朝要返早神州大地,回歸祖國懷抱,咁佢就雞咁腳走左,四爺和我好不自覺又走左入去間CD店,我見之前睇左果套Constantine出左DVD,由於我講過我睇套戲之餘仲要買埋隻DVD(這是證據), 所以當時就諗緊好唔好買埋佢,仲咨詢過四爺o既意見,佢話睇多幾日睇下個價會唔會跌,咁都好啦,反正唔急。另外仲見到隻AV,本來呢d本地製作一般來說都 係睇下邊個有,借來看,咁都諗住遲d搵隻黎睇,點知過幾條街間舖播呢套片其中一段出黎,聽一聽d對白,我覺得套片拍得好有誠意,好有say,最重要係好好 笑,即刻有興趣立即睇。但係,當時都係諗,過兩日先啦.....

當然,最後我行去搭車之前,都係走左去買晒兩套戲返屋企。

套Constantine睇過,我淨係睇隻bouns disc,d deleted sence都好好睇。
仲翻睇佢臨尾對撒旦做粗口手勢果段,真係潔淨心靈。

套AV,都睇左,幾十蚊買呢套DVD都幾抵睇,我淨係睇個封底個slogan,已經覺得好笑,睇埋套戲,直情覺得好超值,入戲院睇都五六十蚊張飛啦,依家 加多十元八塊,已經有埋隻碟,又有d feature disc,又可以借俾朋友睇,買左呢隻碟我覺得好叻囉。套戲其實想講d野,不過唔駛理,你收到就收,收唔到淨係覺得好笑咪得囉。仲真係有位受香港年青人敬 仰的av女演員拍,好有誠意囉!

留言

  1. 在下強烈要求借出AV俾勤Dee!
    勤Dee正是需要再教育!
    唔止勤Dee,戲中意思而且正是呢一代畢業生(This generation)要面對的!
    尤其係阿詹講英文!甚有同感!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男