買鞋

星期日,王子話出尖沙咀買野,問我join 唔join,我身為閒人俱樂部前任會長,二話不話,同佢講:「等陣見。」

同王子一齊去買野,除左因為好得閒,還因為我著緊果對鞋已經著左四百幾五百日,我著住佢地走過唔少難行的路,我好應該讓它們早日安息,簡單d講,即係買對新o既,丟去舊o既!又好好彩,俾我睇中對幾適合o既,二話不說,買左。

其實,我一早想買過對鞋,不過,好難睇o岩,而且,我好少會特登為左買鞋而去睇鞋,因為多數睇唔中適合的。我呢個人好鬼麻煩,自己鐘意d乜唔會識得點講出黎,好多時甚至唔能夠在腦海內具體咁組織個款出來,簡單d講,即係唔知自己要乜。

但係,當我看見了那實體時,我便知道我想要的就是那東西,唔駛知道點解想要,我就是覺得那是我所需要的。呢d應該就叫做「共振」。

如 果真的要我形容我喜歡的東西,根據我有生以來所買的東西來歸納,應該是「平凡之中要有個性」,我唔鍾意標奇立異(事關我覺得好cheap),但又要d周街 都係果d(其實我見到周街都係標奇立異的人......不過,周街都係,仲係咪標奇立異?),所以,要買心頭好,真係好難。而我呢個人,就係咁麻煩。

(用錢買o既野已經唔係咁麻煩,呢個世界好多野唔係有錢就可以買到,亦唔係淨係你有權揀。所以我一向覺得,用錢買到的快樂,不應吝惜,就係咁,我自己都覺得自己大花筒。)

留言

  1. 我覺得個種感覺叫做「共鳴」會更為掂切, 但最大的問題是, 我好易同好多野(衫褲鞋襪...etc)產生「共鳴」... = =a'''

    回覆刪除
  2. 「共振」呢個term,出自一套叫個Arms的漫畫。我唔用「共鳴」係因為我一諗呢個詞,就聯想起哥哥首「有誰共鳴」....我唔想諗起哥哥.....

    同咁多野產生共鳴....應該會覺得好嘈...同好窮....

    回覆刪除
  3. 做人有些少要求比較好.
    唔係樣樣野都可以同自己產生共振,包括一切生物死物.
    唔係人地以為你係咁隨便先得!
    好東西,可遇不可求嘛...

    回覆刪除
  4. 共唔共鳴或者共唔共振呢d野同有冇要求冇關係的。

    當然,我唔排除有人會用「我和它/他/她產生共鳴」來掩飾它/他/她的隨便。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男