再見PPC

上珠海時發覺部Pocket PC 唔見左,以為漏左o向屋企,返到屋企搵,都唔見。唔見左。

返到公司同同事講,佢地奇怪我點解仲好似咁平靜,冇乜反應咁,其實部野都幾重要,不過唔真係唔覺有唔開心,唔記得由幾時開始,對呢D所謂身外物都唔係咁在意,我都唔知咁叫好定唔好。

我分析過自己點解係咁,一來自己對物質唔係睇得咁重,總覺得用錢就可以買到o既野就算冇左都可以買番,而且現今的產品週期太短,冇左即係俾藉口自己買過個 新的(當然,首先要有錢先啦)。再者,你諗清楚,其實你係咪真係需要咁多野?你有幾多野係用得著?你買件野係咪可以utilize 全部功能?
二來我知道真正應該珍惜些什麼,同那些不能用錢可以買番的東西比較,一部PPC算什麼?

講完一大輪,其實講緊風涼話。

今日返屋企,三少爺問我執番部PPC未,我知佢知道o向邊,搵返。

失而復得也沒有特別高興,因為得而復失其實更常發生。

個人變到咁真係唔知做人仲有乜野意思。

有冇需要改變下?

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男