好人同衰人

星期日同悲劇王子買野同時,四爺都出左黎,話買「套」(為佢部O2 mini買個套)。之後,悲劇王子要去富豪飯堂食飯走左,好在車臣出左黎join食飯,唔係又得兩支公食飯,真係廿十幾歲o既青年最可悲o既事,不過,車 臣出來也不過是三支公一齊食飯,係廿十幾歲o既青年第二可悲o既事.......

唔緊要,我地今次搞新意思去左d樓上咖啡店食飯,地方算唔錯,d「侍女」都幾招呼週到,當然,佢地唔會陪坐,更加唔會提供落單捧餐以外的value-added service,所以大家唔駛咁興奮。

d野食,都ok啦,我最欣賞那地方環境,很適合吹水。

果晚,我講左其中一件事,係同我讀TC時的其中一個同學有關,話佢過橋抽板,不過呢個都唔係重點,個話題一直伸延到我對好多人的觀感,發現我其實睇野人睇得好鬼衰。
對於果d「不在信任圈之內」的人,即係我唔係咁喜歡的人,無論佢做過d乜,無論佢實質係一個好人定係佢本來已經係一個衰人,我都可以俾好多理由自己討厭佢地。

如果佢其實好好心地,做好多好事,但係佢乞我憎,我會話佢偽善,冇辦法,呢類人完美到好到我覺得佢好假(當然,我相信佢地其實都真係好假,唔係我點支持自 己討厭佢地),而且通常呢種人會好悶,好難同我做朋友,如果加上佢地有時對我那些「甚具人性」的行為有少許批評,難免我會對佢地唔係咁友善,甚至因為佢地 善良而欺負佢地(欺善怕惡就是「甚具人性」的例子)。
總括來說,我應該係唔抵得佢地咁鬼善良而到假(我覺得)的程度而覺得佢地偽善,係偽君子。

另一種人,唔使講,一眼就知佢地正仆街,殺人放火強姦老笠乜衰野都做齊(其實我唔識d人做呢d野...),唔係仆街係乜?

所以,如果同我唔係咁好傾,唔係我信任圈之內的人,我唔當係朋友的人,唔係企o向我果邊的人,都好大可能係衰人。

我自己其實都覺得自己咁諗野幾恐怖.....

唔使驚,一般來說,你做的事正正常常,唔好違反人性,同我溝通到,應該都係好人來的!

當然,同我作對的,都應該是衰人來的,所以,最好諗清楚。

(以上全部我一半係說笑的,唔駛咁認真。不過邊半係認真,邊一半係講笑,你地自己估下...)

留言

  1. 樓上咖啡店還是同女仔上去食飯吹水比較合適...

    回覆刪除
  2. 對於首領所講完全同意!正好為當日討論黎個總結!

    回王子:唔一定o既,首領好可能都想同d「侍女」吹下水嘛!

    回覆刪除
  3. 重有,在下明白點解每當我提到一些人時,首領都話...
    呢個都係好人黎架!
    (不過之後加一個冷笑...)

    回覆刪除
  4. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男