六月

在踏入二零零五年六月之前的十二小時開始,感覺到明天將會大不同。

上年六月,六月飛霜。但,還是活過來。



回顧
一年將過去,現在回頭看,我受的也不算甚麼,不甚痛,成長度還大幅提昇,算得上小代價,大得益。

身邊家人朋友其實比我慘得多,媽媽一向堅過石堅叔,跌傷後不哼半聲,盡顯強人本色。
阿正的遭遇我評估過,慘痛程度和我比較要用幾何倍數計,感覺上好像被人打斷晒手腳,然後震斷奇經八脈,繼而再被推落深淵,這還不止,中途有些人好像從深淵中救他上來,誰不知,從回地面只是為了摔得更深。
悲劇王子今次小心翼翼步步為營,縱使過程中吃力不討好,也是一直珍惜那段情,當然,唔係話你珍惜就大晒,咪以為付出就有回報,結果最後難逃命運擺弄。
佢地用左好短時間就企翻起身,至少在別人面前硬硬碀碀,真係相當佩服。

和別人比較,我其實好好彩,我應該要有感激之心(不過唔知應該感激邊個)。



將來
生活中能好好掌握的事,其實好少,其中一樣應該係工作,我其實唔係好信一分耕耘會有一分收穫,邊有半斤八兩咁理想,不過,相對其他事情,工作已經係回報比較公道的項目,咁亦都可能又係我好好彩的關係。

我一出來撈已經係打現在呢份工,老實講,人工唔係高,留在這兒,應該同老闆有關,老闆的好在於佢地其實好信我地,好肯栽培我地,好尊重我地,我地做的工作,其實advance過外面同level人工o既人好多,你會發覺個客派出同你一齊做野的人,資歷其實幾高,無形中我地雖然個post好似好低,其實已經做緊人家d高級職員做緊o既野,咁諗其實好阿Q,實際上我地係打左個大折扣俾公司幫佢地做野。
但係,再諗返轉頭,你咁o既資歷出去別的公司做會唔會有咁o既機會做那些咁advance的工作?
我相信現在我出去做第二份工,佢地唔會俾空間我計劃自己的全年的工作,我應該好好把握呢種機會學多些。
我看不到我未來實際上會搵到幾高人工,會唔會升到一D個名好威o既post,我下面會唔會猛將如雲,地位足唔足以呼風喚雨,我唔覺得我好需要呢D野(有就當然好啦),但至少,我應該會學到些出面學唔到,而我現在又唔識o既野。

有同事走了,其實影響都會很大,改變亦應該不會少。
而今日開左個會,講到我其實形式上會自負盈虧,自己搵野俾自己做,搵別的team同事幫手,亦會charge man-day。好明顯,我同我條team 係唔係productive就直接反映在年底個條家家酒式P&L數度。早前個PLAN其實唔會考慮咁多呢D野,因為我以為自己唔在那班家家酒CEO列內,當然現在唔係咁講。
之前個PLAN可以照去,但係現再周詳D啦。
首先,看看我這殘兵首領手頭上有幾多資源,再睇下可以點賺人地D Man-day。
呢個遊戲,會好好玩。
今年,應該會進入一個新的思考領域。



一日過一日的日子要過去了。
幼稚的思想要丟棄。
天真的想法可保留。



今日有個奇怪的思想,覺得自己料事如神,咁樣唔好,我會愈來愈自以為是。

留言

  1. 現在你的 year end 變左係5月31日...

    其實我都唔係好硬淨, 只不過傷心還傷心, 路還是要行, 飯還是要食, 女還是要媾嘛...

    向前看吧...

    回覆刪除
  2. 呢個year end定義係意義上的。

    當然向前看,d野冇得番轉頭。

    回覆刪除
  3. 王子講得好!

    事情都已經發生了,日子都係咁過。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男