今日的事

今朝搭地鐵,見到個小朋友,三歲左右,好耐冇見過呢種咁友善簡單o既眼神,一向冇乜表情o既我都唔好意思木木獨獨咁對住個小朋友微笑。其間,佢仲同我玩,成日遞佢件玩具俾我,小朋友o既好意我當然接受,然後我又即刻俾番佢,好搞笑。落車果陣,佢仲好唔想同我揮手講再見。

我成日都想做壞人,睇我咁o既樣,都係做唔到壞人架啦。

今日整天好似做唔到野咁,但係又好似好多野做咁.......冇乜特別.....

放工走左去睇書,現在d漫畫質素真係每況愈下,我諗遲d真係冇乜野睇。今期天下真係......如果本野唔係書屋的而係自己買,我一定已經撕鬼爛 佢.....頭果幾頁講阿劍晨因為d好無謂o既原因而整聾自己同插盲自己雙眼,編劇可能覺得咁會振憾一些.....當然我一d都唔覺啦....咁都算啦, 劇情需要,ok,尾果幾頁講佢因為咁而發揮到應有o既實力,(ok,我咁都接受到),正要殺阿藍武之際,後面突然有人講野,咁佢因而停左手,果格畫仲畫到 佢對眼向後瞟.......o下聾架喎,盲架喎.......我唔係話歧視傷殘人仕,即係咁,呢d漫畫冇劇本,出一期畫一期,有時前幾期故事同後幾期故事 有些少矛盾,我都當睇唔到,但係今次係同一期喎,咪以為我五分鐘睇完o既野會唔記得喎........

返到屋企,想駁返個router,因為佢呢排成日short short地,咁我今朝就熄左佢,等佢抖下,點知番到去駁返d電,佢仲short過今朝,整極都極唔到,好彩我之前有個router做backup,唔係 都打唔到blog.....果個應該係壞左啦,唔知整要整幾耐,我諗都係買過個算罷。

因為我好怕麻煩,所以d野壞左我多數唔拎去保養度整,又耐又整唔好,買個個新o既仲好.....

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男