天哭

今日咁特別的日子,我一起身就看見天哭,我覺得宇宙實在好鬼奧秘,所以我做野都好本住良心做,當然,良心標準各人唔同,而且我地仲有一種心理機制叫合理化,所以你地有時都會覺得我做好多衰野,例如踩死隻蟑螂,鬧前任特首,食剩d飯,等...

你可能唔係好明合理化點樣運作,即係我地做左一D野普遍社會都會覺得你唔o岩,甚至其實自己都覺得自己好唔o岩,不過呢種感覺一閃就逝,事關我地會諗D理由同埋藉口俾自己,令到成件事合理晒,d道理仲去晒自己果邊,錯o既仲係其他人,自己理直氣壯,別人理晒虧,咁就係合理化。
引用《不是人》說的話即係:
"我喜歡看某些人做錯了事, 卻矢口否認, 不惜編織各種藉口來推卸責任,為藉口加上不同的理論, 或者披上仁義道德的外衣,結果是他變得理直氣壯, 而你卻成了理虧的人...
我認識不少這種人, 但我欣賞他們..."

"畢竟他們比你我更聰明..."

除左合理化之外,其實仲有幾種機制令我地做錯事之後唔使俾自己d心理壓力搞到唔開心或者走去死,人類真係奧妙啊,有機會同大家交流下!



尋晚三公子搵我,話返唔到停車場,唔係話要俾錢,我都唔記得自己有架車添....
心理上感覺其實重要過實際上的事實好多,架車雖然我有法律上的擁有權,而我實際上亦有操作權,不過成日俾人楂走左,慢慢我會少楂,用車反而我要預約,感覺上架車唔係自己擁有咁,所以我都唔係好記得要交停車場錢!

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男