Before Sunset

之前借左四爺好多DVD,最後睇淨隻Before Sunset,今日終於睇埋佢。

好想寫一下睇完之後的感覺,不過,我發覺我根本冇能力。

事關,一路睇一路好多野諗,而且好雜亂無章,我組織唔到自己諗左d乜,更加冇可能用文字寫出黎。

睇晒上下集,九年後,九年後,要變的都變了,不變的還是不變(...總覺得自己講廢話,但係自己有咁o既想法),兩套戲好多思想都具體講左我有d平時唔知點表達的想法,連這幾年的心境可以幫我講埋出黎。共鳴感很強。

嗯.....我九年前做緊乜?果年我在一間感覺好似坐牢(對我一向自由慣的中學生而言,實在唔係咁好受)的中學repeat.....,果年亦係由男校轉 到男女校的一年,那些同學...其實都幾ok架,不過都沒有聯絡了,畢竟只是做了一年同學,而且,我全年的稱呼,都係叫新同學,好一個名字!

無端端諗返好多呢十幾年o既事......真係不知不覺,原來自己已經唔細,又原來,好多朋友都識左好多年,大部份都識左十幾年,有d廿年都有,其實都好難得。

留言

  1. 完全同意!
    借俾你之前,我自己都睇?好多次,每次睇都令我諗好多野.
    好多如果的問題...
    如果當初係...

    可惜現實邊有咁多如果丫...

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男