病發半天

在這個開六合彩的日子,我發了。

發達,梗係唔係,發夢都冇咁早。

係病發,感冒終於都發左出黎,我一直以為自己可以壓制住,又係我太天真。

朝早本來都好地地,點知食完個午飯冇耐就黎料,應該同晏晝食飯淋左幾滴雨有關。食完飯番上office就感覺到自己HP條bar一直下降到紅色狀態,個頭仲好鬼痛,我下晝除左不停飲水,去廁所痾番飲左果d水,同埋不停咳之外,好似乜都冇做過,如果一間公司係靠不停有人飲水去洗手間同埋咳來搵錢,我今日應該幫公司賺唔少。

好彩,到左七點零鐘,條體力棒上返黃色狀態,夠支持晚間的活動。
夜晚都冇乜特別野做過,主要係同四爺食米線,跟住上我屋企抄d新歌落我部機度,其間我研究下佢新買部水迷你(O2 mini),部機的確係掂,最衰我決心慳d洗,唔係都會trade左而家部hp2210同索愛t630,二合一用部水,成個人即刻瀟洒晒,好似四爺咁。
抄完d歌,我見耐冇楂車,加上三少爺同我部車改左少少個look,就楂下送四爺歸家。換左個鬼面罩,成架車有番個性,楂起上黎都爽d。

來回連行路都唔駛半粒鐘,返到屋企仲要睇一陣廣告先做創世紀。

希望聽日可以開番聲講野,我實在唔想人地覺得我講野似譚兆偉。

留言

  1. Take care of yourself wor....
    I wanted to see "星際快閃黨" yesterday but found out that no many cinemas are showing this movie....then went to see "Sin City" - an smart and cool film but strong visual effect but not much memory after going out of cinema

    回覆刪除
  2. 應該仲有地方做架,不過唔緊要啦,Sin City都應該ok好睇架,right?

    就快做war of the world,唔知好唔好睇呢?每次對史提芬史匹堡同湯告老師有d期望!

    回覆刪除
  3. Don't know why but never have good feeling of Tom Curise's film, especially his recent film >_<
    and never think that he is handsome.....
    but most probably, i will go to see war of the world... interested in Alien and Zombia film

    回覆刪除
  4. 我睇Tom Curise當然唔係因為佢英啦,可能只不過相當欣賞佢笑個表情,夠狗!

    回覆刪除
  5. haha, same feelings for Tom Curise

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男