XBox360

早年,我同一個同事許下承諾,如果佢搵到女朋友,我就會買xbox ... 當時,xb360都未出。

詳情請看:呢篇!

你睇完上面果篇野都知道,佢超額完成。

雖然我仲未買xbox,但係我呢個人一向牙齒當金使,絕對唔係信口開河既人,我講得出,就一定做得到,除非你首先背信棄義,所以,xbox360,我係會買既!

呢一排,加上康哥同二公子推波助瀾放晒毒,又send d promotion girl既相(當然呢個唔足以成為理由,除非個promotion girl會陪我一齊玩既o者),gears of war又的確好似好好玩,而且又臨近我唔係咁喜歡既聖誕節,而我有好幾年都會在聖誕節前去買野俾自己玩以解寂寥:dreamcast,ps2個軚盤(冇乜用過),改ps2直讀


老馮呢d成部8088pc(廿年前的電腦)的速度既人都立即上網買左,我地全部人估都估唔到佢會最快行動。

我相信呢種種環境配合會加速了這個計劃。

留言

此網誌的熱門文章

團年

車仔成婚

雙魚男